DE AFWIJKENDE VLUCHTGEGEVENS VAN VLUCHT 77
Door: Paul Harmans
De vluchtgegevens van de beweerde zwarte dozen van American Airlines Vlucht 77, het vliegtuig dat volgens de lezing van de Amerikaanse overheid op 9/11 in het Pentagon is gevlogen, zijn door de Amerikaanse groepering ‘Pilots for 9/11 Truth’ via de Freedom of Information Act (Wet Vrijheid van Informatie) van de National Transportation and Safety Board (NTSB) vrij gekregen en zij hebben deze gegevens op professionele wijze op eventuele fouten gecontroleerd.
De NTSB heeft de gegevens uit de zwarte dozen overgezet in hun computerprogramma om zodoende de vlucht van begin tot eind exact op het beeldscherm weer te geven. Je ziet dus het vliegtuig zowel op de startbaan als in de lucht compleet met alle bewegingen die het maakt, met daaronder de standen van de stuurknuppel en rechts zie je de belangrijkste meters voor hoogte, snelheid, enz.
De vluchtgegevens in de zwarte doos van een vliegtuig worden via GPS op bijna een meter nauwkeurig geregistreerd, het werkt net als de Tom Tom in je auto. Het grootste deel van de vlucht loopt inderdaad van New York naar ergens in het middenwesten van de VS, daar draait het vliegtuig 180 graden en zet koers naar Washington. Tot zover is er weinig aan te merken op de vluchtgegevens en zouden ze heel goed afkomstig kunnen zijn van vlucht 77. Maar zodra de grote bocht van bijna 360 graden boven Washington wordt ingezet en het toestel lager komt, komen de tekortkomingen aan het licht.
Het toestel zit volgens de gegevens uit de zwarte dozen vlak voor de inslag 100 meter te hoog en moet dus over het Pentagon zijn gevlogen. De aanvliegroute van hetgeen werkelijk in het Pentagon terechtkwam, heeft echter duidelijk aantoonbaar een aantal lantaarnpalen omver gevlogen, iedereen heeft dat uitgebreid in de journaals kunnen zien. In de computersimulatie van de NTSB zie je op een gegeven moment, als het vliegtuig laag over Washington vliegt, ook het stratenplan en de gebouwen.
De aanvliegroute in de computersimulatie (en ik herinner je er nog eens aan dat de gegevens op basis van GPS-bepalingen er weinig minder dan een paar meter naast kunnen zitten) wijkt behoorlijk af van wat het zou moeten zijn. Het toestel zit aan de verkeerde kant van een aantal grote gebouwen en komt absoluut niet in de buurt van de lantaarnpalen en dat heeft niet eens te maken met de hoogte waarop het zit en daardoor de palen, als het werkelijk op de juiste route zat, ook niet zou raken.
De FBI heeft naar alle waarschijnlijkheid de informatie van de zwarte dozen zelf gefabriceerd en heeft zoals het velen van dergelijke dombo’s in lange grijze regenjassen afgaat, een cruciale fout gemaakt en in feite daarmee onbedoeld duidelijk en onmiskenbaar aangetoond dat de zwarte dozen waarvan men beweert dat ze van vlucht 77 zijn, dat dus absoluut niet zijn!
Kijk nog maar eens naar de beelden en foto’s van de inslag bij het Pentagon en het wordt iedereen duidelijk dat daar nooit en te nimmer een groot passagierstoestel is gecrasht en de gegevens van de zogenaamde zwarte dozen lijken de twijfel aan de 9/11-regeringsverklaringen behoorlijk te ondersteunen. Bekijk de video en verwonder je net als mij over de vele zaken die wel heel vreemd en absurd zijn. De piloten die zijn aangesloten bij Pilots for 9/11 Truth hebben getracht met de NTSB te discussiëren over de vreemde afwijkingen, maar er is niemand die hen te woord wil staan.
Document: http://www.waarheid911.nl/pilots4truth_pr.html
De video op Google: http://video.google.com/videoplay?docid=-3829069483297523570